Politika kvality firmy pro období 2011 - 2020

  • Neustále zlepšovat kvalitu a spolehlivost poskytovaných služeb spojených se stěhováním komodit.

  • Zákazník (interní i externí) je naším nejdůležitějším partnerem.

  • Plnit požadavky a neustále zlepšovat efektivnost systému managementu jakosti.

  • Chceme upevnit a rozšířit postavení v rámci ČR jako vyhledávaného partnera v oblasti stěhování

  • Měřítkem jakosti naší práce je spokojenost zákazníka a jeho opakované užívání našich služeb při stěhování. 

  • Zisk a růst naší společnosti je konečným měřítkem toho, jak efektivně plníme své závazky k zákazníkům. 
  • Zvýšit obrat a zkvalitnit služby poskytované zákazníkům.
  • Spolupráce s našimi zákazníky a znalosti jejich potřeb jsou základem pro úspěšnost realizace služeb při stěhování.
  • Povinností všech zaměstnanců je pochopení důležitosti systému managementu jakosti jako nástroje pro řízení společnosti. Toto důsledně uplatňoval ve své práci.
  • Vzhledem k očekávané stagnaci v celé ekonomice budeme klást důraz na zvyšování kvality jak našeho vnitřního managementu řízení, tak na zvyšování spolupráce a cílených potřeb našich zákazníků.
     
  • Politika jakosti je závazná pro všechny zaměstnance společnosti.